Regulamin Świadczenia Usług Centrum Opieki Domowej Helpmed
Art. 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i określa zasady świadczenia usług promowanych w serwisie internetowym helpmed.com.pl oraz ich rozliczania drogą elektroniczną.
- Podmiotem świadczącym usługi jest firma Centrum Opieki Domowej Helpmed z siedzibą w Puszczykowie 62-040 , przy ul. Działkowej 16,
- Warunkiem skorzystania z Usług jest zapoznanie się i akceptacja treści Regulaminu.
Art.2 Definicje
Zwroty i wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie posiadają następujące znaczenie:
- Klient – Osoba fizyczna lub prawna, która zamierza dokonać zakupu usług od Centrum Opieki Domowej Helpmed za pośrednictwem serwisu helpmed.com.pl;
- Podopieczny – osoba bezpośrednio korzystająca z usług Centrum Opieki Domowej Helpmed i na rzecz której te usługi są realizowane;
- Centrum Opieki Domowej Helpmed – Firma oferująca usługi opiekuńcze, rehabilitacyjne etc. zarządzająca serwisem helpmed.com.pl
- Opiekun / Opiekunka – przedstawiciel Centrum Opieki Domowej Helpmed realizujący usługę na rzecz Klienta;
- Regulamin – treść niniejszego regulaminu.
Art. 3 Przedmiot Usług
- W ramach usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Centrum Opieki Domowej Helpmed oferuje:
- Indywidualną Opiekę Domową
- na godziny
- całodobową z zamieszkaniem
- Indywidualną rehabilitację domową
- Indywidualną Opiekę Domową
Art. 4 Obowiązki Centrum Opieki Domowej Helpmed
- Centrum Opieki Domowej Helpmed zobowiązuje się do troskliwej, sumiennej i starannej opieki nad Podopiecznymi.
- Centrum Opieki Domowej Helpmed zobowiązuje się do cyklicznego monitorowania relacji pomiędzy Opiekunami i Podopiecznymi, stanu zadowolenia Podopiecznych ze sprawowanej opieki oraz jakościowego poziomu opieki.
- W sytuacjach wymagających zmiany Opiekuna – Centrum Opieki Domowej Helpmed zobowiązuje się niezwłocznego przedstawienia Klientowi propozycji nowych Opiekunów rekomendowanych do opieki nad Podopiecznym.
- W przypadku niemożności zapewnienia Podopiecznemu opieki, Centrum Opieki Domowej Helpmed zobowiązuje się do – wcześniejszego, min.14 dniowego okresu wypowiedzenia.
- W sytuacjach losowych tj. choroba, niedyspozycja Opiekuna, siła wyższa, Centrum Opieki Domowej Helpmed zobowiązuje się do poinformowania Zleceniodawcy o zaistniałej sytuacji i dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia opieki w możliwie najkrótszym czasie.
Art. 5 Obowiązki Klienta
- Klient zobowiązuje się do niepodejmowania bezpośredniej współpracy z zaproponowanym przez Centrum Opieki Domowej Helpmed Opiekunem bez zgody Centrum Opieki Domowej Helpmed.
- Klient zobowiązuje się do min. 14dniowego okresu wypowiedzenia.
- Terminowego regulowania płatności, akceptacji i odbioru faktur przesyłanych drogą elektroniczną bez podpisu Centrum Opieki Domowej Helpmed .
Art. 6. Rozliczenie usług
Za wykonanie zrealizowanych usług, Centrum Opieki Domowej Helpmed przysługuję wynagrodzenie zgodne z podpisanymi przez Centrum Opieki Domowej Helpmed i Klienta warunkami. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem do 4 dnia następnego miesiąca. Rozliczenie obejmować będzie okres od 1 dnia – danego miesiąca do 1 dnia miesiąca następnego i realizowane będzie na nr konta Centrum Opieki Domowej Helpmed na podstawie faktury.
Art. 7 Rozwiązanie umowy
Klient może w każdym czasie rozwiązać umowę poprzez wysłanie pisma odpowiedniej treści na adres siedziby Centrum Opieki Domowej Helpmed lub adres e-mail helpmed.poznan@gmail.com,, obejmującego oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Umowa może zostać rozwiązana wyłącznie przy zachowaniu 14-dniowego okresu wypowiedzenia i dokonaniu rozliczenia za zrealizowane przez Centrum Opieki Domowej Helpmed usługi.
Art. 8 Zaprzestanie świadczenia Usług
- Centrum Opieki Domowej Helpmed zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zaprzestania świadczenia Usług na rzecz Klienta w przypadku:
- pojawienia się agresji Podopiecznego względem Opiekuna / Opiekunki
- wystąpienia choroby zakaźnej u Podopiecznego
- nieuregulowania płatności za zrealizowane usługi zgodnie z podpisaną przez Strony umową
Art. 9 Prywatność i poufność
- Administratorem danych osobowych związanych z dokonywaniem płatności elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Operator. Dane osobowe Klientów Centrum Opieki Domowej Helpmed są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyłącznie w celu świadczenia Usług płatności drogą elektroniczną.
- Dane Klientów mogą być udostępniane tylko podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Centrum Opieki Domowej Helpmed zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie. Klient ma prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w przepisach prawa pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
- Prywatność, ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych oraz inne możliwości zagubienia lub zniszczenia poufnych informacji są chronione przez Operatora poprzez zabezpieczenia techniczne i organizacyjne.
Art. 10 Reklamacje
- Klient może złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie zostały zrealizowane lub są realizowane niezgodnie z jego postanowieniami.
- Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres Centrum Opieki Domowej Helpmed lub elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej na adres helpmed@op.pl. Reklamacja powinna zawierać opis problemu i dane wskazujące osoby których dotyczy problem.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Centrum Opieki Domowej Helpmed zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Centrum Opieki Domowej Helpmed rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że Centrum Opieki Domowej Helpmed może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji.
- Klient wyraża zgodę, na to by odpowiedź na reklamację wysyłana została na jego adres e-mail wskazany w zgłoszeniu lub danych Klienta.
Art. 11 Dostępność i zmiany Regulaminu
- Centrum Opieki Domowej Helpmed zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiana staje się skuteczna z dniem jej opublikowania.
- Regulamin jest dostępny pod adresem: helpmed.com.pl